Härlig fredag i fint väder

Inledde träningsdagen med 2,5 km promenad på Stensö. I slutet av rundan ville Kasper bada, vilket han också gjorde. Själv nöjde jag mig dock med att doppa handen lite lätt. Närmre 12 än 21 grader.


Kasper vid havskanten.


Jag åkte hem - svepte en PWO och åkte till gymmet. Väl där kändes det bättre än på länge. Tunga dips och hantelcurls superset hantellyft åt sidan. Sedan var jag klar för dagen. Ett kort och effektivt pass.

Dips - F5-strikta
+ 10 kg
12, 12
+15 kg
9
+25 kg
4

Efter de tunga seten körde jag ett maxset på kroppsvikt. 15 st.

***
Hantelcurls 10 kg superset hantellyft sida 5 kg.
3 set till absolut fail.
***


+25 kg.


Alexanders triceps var med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0