Hungern spelar mig ett spratt

Jag går i princip med ständig hunger för tillfället, inte så konstigt med kaloriunderskottet kanske. Faktum är att jag inte skulle klara av att hålla en strikt diet i långa perioder.

Drömmer mig bort lite ibland och blir sugen på:

  • Pizza
  • Godis
  • Läsk
  • Pommes frites
  • Chips

Men är det så gott egentligen? Jag vet inte.. Hum. Efter tävlingen kommer jag unna mig att testa igen. Jag åt en Delifreshburgare på MAX i lördags. Det var gott. Den är dessutom inte speciellt onyttig.

Vissa perioder på dagarna blir jag akut hungrig, men då gäller det bara att bita ihop och tänka på att man gör det för en bra sak. Den 11 juni får jag inte väga mer än 72,5. Det får inte hända. Nästan 10 kg mindre än i höstas.

***
Det börjar att fyllas på med låtar till min lista, tack! Men jag vill ha mer! Fyll på! Fitness 5

***

Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0