Let go.

Igår var jag med om en av de tyngsta motgångarna någonsin i min fotbollskarriär.
Vi ,Läckeby, ledde med 2-0 med 8 minuter kvar och förlorade med 3-2. Det kan inte hända. Det får inte hända. Jag kom in med 20 minuter kvar av matchen och med en kvart kvar hade jag dessutom en dubbelchans för 3-0. Att tänka på det såhär i efterhand är som att strö salt i såren. Jag skiter fullständigt i om jag får spela, om jag gör mål eller hur det går för mig. Bara mitt lag vinner. Nu gjorde vi inte det och det gör så förbannat ont.


Bild tagen från Barometern.



Powerwalk 06:16. Efter minimalt med sömn var det rätt skönt att komma ut. Föga förvånande att jag gick rundan snabbare än någonsin innan. Närmare bestämt 40 minuter och 33 sekunder.


Bra låt som gör mig på bättre humör.

Dubbelpass idag. Återkommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0