Leverans och kort recension

 

Efterlängtat paket från MM-Sports.

 

Påfyllning, vilket var oerhört nödvändigt då mitt lager med EAA, ZMA, Casein och PWO i princip var helt slut.

 

Jag beställde hem ett gäng Celsius vilket verkar vara en rejäl modefluga inom fitnessbranschen.


Smak:

Smakar precis som Fun Light citrus blandat med Loka.

Effekt:

Extremt svårt att veta vad enskilda tillskott gör för skillnad. Men den var god och gör den det den ska är det väl bra.

Känsla:

Jag drack den gåendes påväg till gymmet och kände mig som en riktig nörd som gått på ett marknadsföringstrick.

Pris:

20:- burken. Svårt att motivera sig själv till kontinuerlig användning.

Totalt: God, säkert bra men lite väl dyr.


Nu ska jag laga mat till mig själv och en vän. Återkommer med kvällens pass lite senare..


Amatörmässig sidobild på 74,4 kg (-1,9 kg kvar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0