Söndag

En skön helg börjar närma sig sitt slut. Jag har inte direkt varit superstrikt med dieten men idag stod vågen på 73,6 kilogram och jag är inte det minsta orolig, jag kommer nå 72,5 innan den 11 juni. 1,1 kilo kvar alltså.

Igår tränade jag med Erik på Friskis. Vi gick igenom alla fem discipliner i Fitness 5 och det gick bättre än förväntat.

Bänkpress @ 72,5 kg
Över 10 repetitioner.

Stångcurl @ 35 kg
12


Jag biter ihop under maxningen i stångcurlen.

Knäböj @ 112,5 kg
2

Chins
10 (oklart hur många som var tillräckligt strikta).

Dips
Över 15

Sammantaget är jag nöjd. Det finns lite finjusteringar som behövs göras, men det vore väl konstigt annars.

***
Idag spelade jag match med b-laget. Vi vann med 5-0 och jag gjorde alla fem målen. Skön känsla!

***
Imorgon fortsätter jag med powerwalk. Oklart hur tidigt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0