Tidig morgon

Jag har alltid tidigare bokstavligt hatat att gå upp tidigt. Jag brukade snooza 10 gånger innan det överhuvudtaget var tal om att gå upp ur sängen. Ofta med väldig tidsbrist till följd. Men nu, när jag tränar, äter rätt och sover rätt studsar jag nästan upp ur sängen när klockan ringer. Idag klockan 06:00.


06:14. Kepsen, hörlurarna, Celsius vilda bär. Bra känsla.

***
Fortsätt fylla på musiklistan till Fitness Five. I dagsläget är det 62 låtar. Ska vi nöja oss när vi nått 100? Fyll på! Fyll på! Jag är tacksam för att ni hjälper mig att fixa en peppande lista. Fitness 5 KLICKA PÅ LÄNKEN OCH FYLL PÅ!

***
Ha en bra dag på jobbet/stranden/soffan/i skolan/ så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: Nitro Lotion - En kräm för svaga muskler!

La till ett intro till listan! Ska se om jag kan hitta något bättre!

2011-05-27 @ 09:00:55
Postat av: Henrik

Jag tror ditt namn börjar på D.

2011-05-27 @ 09:28:37
Postat av: NitRolution

Helt rätt! Har följt din lilla "resa" nu sen G berättade att du har en blogg (några månader sen). Själv har jag och G kört vår egna F5 mätning 2 gånger nu på friskis. Jag tycker F5 är ett bra verktyg för att identifiera svagheter i sin träning.



//D

2011-05-27 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0