Träningssällskap

Jag efterlyste träningssällskap på diverse sociala medier och vi blev fyra stycken till slut. Kul!


Dagens PWO: Grym musik, Celsius och 2 km PW till gymmet.



Kvällens pass gick bra, inte jättebra, utan bra. Jag tror att det är de passen, när man varken känner sig jättenöjd men inte heller besviken som gör skillnaden. I längden.

***
Bänkpress
5x5 80

Kommentar: Det känns bra att köra på 7,5 kilo mer än tävlingsvikten.

***
Hantelpress @ 15 kg
15 reps.

Stånde hantelcurl - båda samtidigt @ 8 kg första setet och 9 kg de två andra.

15 reps

25 dips


På tid.

Första rundan: 2:35
Andra rundan: 3:10
Tredje rundan: 4:08

***
Hantellyft sida @ 8 kg / superset / TRX reversed flyes / superset / 15 armhävningar
3 set

***
Hjälp mig att fixa en bra lista med träningsmusik!

Fyll på, fyll på! Fitness 5

***

Egoboost @ 73,6 kg vs "Kretaformen" @ 82 kg.

***


Suddig bild från kvällens pass.

Kommentarer
Postat av: Stig helmer

Bra inlägg! Va du så fet på Kreta?

2011-05-16 @ 23:39:51
Postat av: Henrik

Jag var inte fet, jag var kramgo.

2011-05-16 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0