TRX by night

Jag var på massage idag. Senaste gången jag var där fick jag mig en ordentlig tankeställare när Torsten, massören, förklarade för mig hur stel jag är och hur korta muskler jag har. Han ordinerade stretch ett par gånger om dagen för att få rätsida på problemet. Idag var det som sagt dags igen och vilken förbättring jag har gjort! Denna gången var det nästan skönt. Bokade in en tredje tid om en månad.



Malkars västra.


Testa massage hos Torsten på Malkars västra! Han är erfaren, trevlig och framförallt väldigt duktig.



Jag satte ihop ett TRX-pass till Rickard igår kväll. Han blev trött, kan man säga. Filmen är inte klippt speciellt bra, så ni får ha överseende med hur den blev.

10 Reversed flyes
10 Atomic pushups
10 Pullups
20 Crunches
50 meter sprint x 3


Denna rundan körde han tre gånger med några minuters vila mellan.

***


När han hade återhämtat sig hyffsat grillade vi och kollade på TV.

Kommentarer
Postat av: Erik

Kul att köra TRX utomhus. Inte minst sen på sommaren när det blivit lite varmare.



Inte alltid enkelt att få fötterna på plats bara. : )

2011-05-20 @ 06:57:00
URL: http://fitnessaim.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hehe, ja det känns som att TRX:en kommer bli flitigt använd framöver. Appropå fötterna borde jag klippt bort det, kanske. Men jag är inte så tekninsk av mig. Haha.

2011-05-20 @ 13:16:39
Postat av: Lave

Jag ser totalt utvecklingsstörd ut när jag inte får i fötterna..

2011-05-22 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0