Chins och dipsmaxning

Jajamen, ikväll var det dags att mäta var jag står inför tävlingen. Jag kan väl inte direkt säga att jag är nöjd MEN har man inte gjort läxan ordentligt kan man inte få MVG på provet. Ganska logisk. Ny maxning på onsdag (ja faktiskt..) men det är också den enda träning jag kommer utföra denna veckan. Jag tycker att Dipsen är alldeles för strikta och jag vet att om jag håller ett lite högre tempo så kan jag tjäna några repetitioner.

Hoppas er träning går bra och att ni känner att ni gör framsteg. Kör hårt!

Först visas dipsen, sedan chinsen och på slutet ser ni A gå lös med sparkar och slag, fast mest sparkar.

Dips:
20 st

Chins:
12



På slutet körde vi:


3 set på 50 kilo
30
22
30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0