So it is



Glädjen för träningen
har varit helt borta. Jag har tränat, men det har inte varit kul. Jag har inte känt glädje. Samma sak med maten. Jag har mest ätit för att jag måste - inte för att jag har tyckt det varit speciellt gott. Men någonstans har jag en inre drivkraft som ger mig energi att fortsätta träna fast det inte varit kul. Det känns bra.

Jag har beslutat att inte prioritera Dips-Sm alls egentligen - givetvis kommer jag ställa upp - men jag går in med inställningen att "det får gå som det går". För tillfället funkar det inte att göra en full satsning då jag har väldigt mycket i skolan från nu och och fram till jul. Jag måste prioritera.

Jag älskar att träna.

Och kommer alltid att göra det.

Men jag måste känna glädje.

Därför - kommer jag testa att lägga in fler tävlingsmoment - crossfit, löpning och minitävlingar med kompisar i min träning.

Minitävlingar förresten: Vi körde en minitävling på Malkars Västra i fredags. Jag, och fem till. Jag tycker att alla gjorde väldigt fina resultat efter sina förutsättningar.

Mina resultat nedan.

Chins - Tävlingsutförande
13 st

Dips - Tävlingsutförande
21 st

Marklyft - 3 lyft
145 kg som tyngst.

3 minuters atomic push-ups
56 st

1 minuts concept 2-rodd

326 meter


Och till sist ett konstaterande - Utan alla positiva kommentarer om att "det är tråkigt när du inte bloggar" och alla fina ord jag får höra om att jag inspirerar folk i sin träning hade jag inte skrivit ett enda blogginlägg till. Tack!

Nu ska jag bita ihop och köra hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0