Ofrivilligt uppehåll

Ser tillbaka på en helg som varit mycket hektisk och det är främsta anledningen till de uteblivna uppdateringarna. Jag samlar krafter för en ny träningsvecka och imorgon börjar jag så smått ändra lite med kosten för att få bort lie överflödigt fett.


Formbild från förra dieten (inför Fitness Five). Målet med denna diet är inte främst att tappa kilon utan att strama åt kroppen något. Jag hoppas kunna ligga på samma fettprocent men med tre, fyra kilo muskler till. Det blir en utmaning. Imorgon ska jag väga och mäta mig samt ta formbilder. Bilden ovan är tagen efter tre (av åtta) veckors dietande.

Diet för mig innebär:

*Powerwalks

*Förre kolhydrater (och lite speciell kost...)

*Ingen alkohol

*Mer högintensiv träning

*...och en massa annat som jag inte kommer på nu


Min förhoppning är att jag ska kunna känna när jag sitter på tåget mot Göteborg inför dips-sm att jag är i väldigt god form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0