PB - och nytt intervallpass sökes


Slappnar av hos en vän efter ett bra bröstpass som innehöll både PB i dipsen och ökning i bänkpressen.

Dips
29 st @ Kroppsvikt
8 + 20 kg
7 + 21,25 kg
6 + 22,5 kg
5 + 23,75

Efter dipsen var jag rejält sliten, därför är jag väldigt nöjd med att jag klarade ökningen i bänkpressen.

Bänkpress 5x5
75 kg

Halvfail på sista repetitionen, sista setet.

Hantelflyes
4 set på 12 kg

Bröstmaskin
4 set

Intervaller
Mitt intervall pass:

1 min snabb gång (ca 8 km/h)
2 min jogg            (ca 10-11 km/h
1 min maxrusch (15 km/h+ om det känns okej)
2 min jogg            (ca 10-11 km/h)
1,5 min maxrusch (15 km/h+ om det känns okej)
1 min snabb gång (ca 8 km/h)
5 min jogg (ca 10-11 km/h)

-Börjar bli lite väl bekvämt (trots att jag körde andra maxrushen på 18 km/h (max). Någon som har förslag på ett nytt intervallschema?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0