Att ha perspektiv på saker och ting

Jag har funderat hela kvällen på hur mycket jag kommer missa när jag inte ska träna de närmsta dagarna och att det är jobbigt att jag inte kommer kunna göra av med min energi på gymmet. MEN det finns de som har det så otroligt mycket värre och det finns de som inte kunnat träna på väldigt länge. Som Andreas till exempel. En träningspolare som i början av sommaren drabbades av både lunginflammation (hemska tanke) OCH körtelfeber.

Kombinationen är makalös.

Nu väntar han på sista provsvaren från sjukhuset för att få reda på om levern och mjälten visar bra värden. Därefter kan han eventuellt börja träna väldigt, väldigt lätt igen.


I jämförelse med Andreas situation är mitt halsont inte mycket att klaga över och att vila två dagar är kanske inte så farligt, ändå.

--------------------------


Kvällsmat, hämtpizza. När jag ska komma i form inför tävlingen blir det mycket pizza, dock i annan form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0