Dåliga uppdateringar och total eufori

Mina uppdateringar håller sedan ett par veckor tillbaka högst medioker klass. Men jag lovar, det kommer bli bättre. För tillfället blir träningen lite hackig med tanke på att jag blandar gymträningen  med fotbollsmatcher/träningar, det kommer bli så två veckor till ungefär. Sedan blir det full fokus på gymträningen och jag kommer även testa lite speciell träning i höst. Mer om det senare.

Igår spelade vi verkligen med kniven mot strupen, vi var tvungna att vinna. 0-0 i halvtid och 0-2 med 25 minuter kvar. Då hände något ofattbart. Vi lyckades vända och vinna med 3-2. Precis efter sista målet, som jag assisterade till, drabbades jag av total eufori och på Mikael Eklund-manér sprang jag ut och karatesparkade ner hörnflaggan. Det lär ha sett rätt kul ut.

Idag har jag drabbats av halsont/förkylning. Därför är det högst tveksamt med träning imorgon.



Smått osannolik vändning.


Vi ska hänga kvar i div.5. Allt annat är otänkbart.


Delad glädje är dubbel glädje.

***

"Läckeby! Med kniven mot strupen vände GoIF ett 0-2-underläge till seger 3-2 mot Mörbylånga i en av lokalbollens viktigaste sexpoängsmatcher den här säsongen. Läckeby på negativ kvalplats, "Mörby" fortsatt jumbo i femman."

Saxat från fotbollsbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0