Envis förkylning

Förkylningen är värre idag (jag är tjatig, jag vet..) och därför väljer jag att vila idag med. Hade det varit för några år sedan hade jag utan tvekan tränat både igår och idag med den giva följden av antingen halsfluss eller bihåleinflammation. Jag har gjort det misstaget alldeles för många gånger och därför tar jag hellre en extra vilodag än att behöva få en tiodagars Kåvepeninkur.

Är du duktig - eller känner någon som är - på att designa bloggar, göra headers m.m?

Skriv då gärna en kommentar nedan eller skicka ett mail till:

[email protected]



Idag hyllar jag vädret! 22 grader och det är snart oktober. Det firades med fika i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0