Jag är så oerhört besviken

Det är skönt att kunna skriva av sig, att kunna ventilera sina känslor någonstans, framförallt när man är otroligt besviken på sin egna prestation. Som idag, till exempel. Vi möter Ängö BK på bortaplan och det är väl egentligen ingen som tror att vi ska ha någon chans. Men vi knyter näven i fickan och gör en fin kämparinsats. Vi skapar inte jättemycket i första halvlek men ligger bra i positionerna och håller 0-0 till halvtidsvilan. Vi kommer ut med samma energi och framförallt inställning i andra halvlek. Att vi drar på oss många kort och en utvisning är väldigt signifikativt för vår säsong, men vi biter ihop. Pang, pang, pang. 0-3.

Med en man mindre och ställningen 0-0 får jag en otrolig chans att göra mål.

Inlägg från höger. Fri med målvakten. Jag nickar över.

Nu ska jag sova: God natt.


När jag har motgångar tänker jag på världens bästa mittback. Han ger fan aldrig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0