Proteinpulver

Marknadens godaste och mest lättblandade protein i sin prisklass är utan tvekan:


Jag tar en shake varje morgon och en efter varje träningspass. Då det är extremt svårt (nästan omöjligt) att få i sig tillräckligt med protein via mat är proteinpulver ett perfekt tillskott. Klicka på bilden, eller här för beställning.


100% Vassle, 78% Protein, 7% Kolhydrater, 6,5% Fett.

Näringsvärde per         30g/0,8dl
Energi:                        119,5kcal
Protein:                        23,4g
Kolhydrater:                   2,1g
Fett:                               2g



Innan du börjar med tillskott bör du fundera över följande frågor:

  • Äter jag rätt? Och så mycket jag behöver.
  • Sover jag tillräckligt? (Minst sex, helst åtta timmar varje natt).
  • Ger jag min kropp chans att återhämta sig?
Svarar du JA på frågorna ovan har du kommit en bit på vägen mot en sund livsstil och du kan börja fundera på vilka tillskott du ska börja använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0