Snökaos

På grund av allt snöande de senaste dagarna blev dagens fotbollsträning tyvärr inställd. Det är alltid en besvikelse när träningar blir inställda, men ibland går det inte att träna ute, hur mycket man än vill det.

Istället fick jag ladda om för ett gympass, pass nummer två på schemat närmare bestämt.

Träningsupplägget jag kör för tillfället passar mig perfekt. Det ska bli intressant att se vilka resultat jag landar på om fem, sex veckor.



Knäböj (15% lättare än föregående pass)
5x5 87,5 kg

Bänkpress (25% lättare än föregående pass)
5x5 65 kg

Militärpress 5x5
Sista setet på 47,5 kg

F5 - curls (8 ner till 4 reps)
Upp till 42,5 kg

Vader (i smithmaskinen)
5x10 60 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0