Dagsformsbilder

Äntligen tog A med sig sin systemkamera till gymmet. En lördagskväll känns det som att det inte spelar någon roll om man springer runt och fotar på gymmet. Folk har oftast annat för sig än att befinna sig på gymmet på helgkvällarna.

Jag börjar lägga upp lite dagsformsbilder och lägger sedan upp lite bilder och en redogörelse från själva passet i ett annat inlägg. Först två bilder på mig, sedan två på A.









Jag har väl egentligen ingen direkt kommentar till bilderna, förutom att A har en breed rygg. Nu ska  jag trycka i mig mycket mat och kika lite på Gladiatorerna. Återkommer senare med bilder och en liten filmsnutt från passet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0