Maximum

I söndags var det äntligen dags för maxningar (med maxningar menar jag en repetition med full ROM = range of motion så tungt som möjligt). Jag är oerhört nöjd med resultaten och jag kan varmt rekommendera ett liknande träningsschema som jag nyss genomgått. Basövningar med fokus på 5x5.

Marklyft
- (mål 150 kg)
Resultat: 152,5 kg


Knäböj
- (mål 140 kg)
Resultat: 140 kg


Bänkpress - (mål 105-110 kg)
Resultat: 105 kg

Maxningarna säger väl inte mer än att man svart på vitt får ett bevis på att man skött alla olika delar som krävs för att nå fina resultat. Sömn, vila, mat, progression och regelbunden träning är nyckelord för att du ska lyckas med din träning.

Film från maxningarna kommer under veckan.

***



MM Sports protein är utan tvekan marknadens mest välsmakande protein. Beställ här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0